Recensie: Donna Eden & Dondi Dahlin – Het energieboekje

Met deze 21 eenvoudige oefeningen kun je veelvoorkomende klachten als vermoeidheid, hoofdpijn en slapeloosheid bestrijden. Je zult je gelukkiger, vitaler en gezonder gaan voelen! Het energieboekje geeft je meer inzicht in je eigen energiesysteem en leert je hoe je er meer invloed op kunt uitoefenen. Het is een beknopt handboekje vol energie, met duidelijke foto’s en uitleg bij iedere oefening. Het energieboekje is geschikt voor iedereen die meer controle over zijn lichaam en leven wil en voor zorgverleners die hun cliënten beter willen helpen.

ISBN: 9789401302906 – Altamira – Aantal pagina’s: 96 – Informatief

*****

3 van de 5 sterren — Luus

’21 oefeningen om meer energie te krijgen.’

*****

Donna Eden is een pionier op het gebied van energetische geneeskunde en schreef samen met haar dochter het energieboekje. Het boekje is er voor iedereen die veelvoorkomende klachten heeft als vermoeidheid, hoofdpijn en slapeloosheid. Wil je zelf iets aan die klachten doen? Dan zijn deze oefeningen aan te raden. Ook krijg je meer inzicht in je energiesysteem, en hoe je hier zelf meer invloed op kunt uitoefenen.

*****

Het boekje bestaat uit 21 oefeningen die makkelijk zelf zijn uit te voeren. Een korte en handige inleiding over de energie in ons lichaam. Het is helder geschreven met duidelijke foto’s.

Er is stromende energie (die wij gewoon ‘energie’ noemen) en er is gestolde energie (materie). Alles in de natuur bestaat uit een van deze twee energievormen – denk daar eens over na! Iedere cel is onze levenskracht en je kunt heel eenvoudig stellen: als je deze energie hebt, dan leef je, en als je hem niet hebt, dan leef je niet.

Voor een gezond lichaam is het nodig om je energie goed te laten stromen. Wil je leren hoe je dat in de praktijk kunt brengen? Dan is dit een leuk boekje voor jou. Wil je meer diepgaande informatie over energie en ons lichaam en hoe dit allemaal werkt, dan raad ik een boek aan wat meer op de materie ingaat. Want dit is enkel een praktisch boek dat je een korte inleiding geeft en je gelijk aan het werk zet.

50%

50%

96 pagina’s